Etiquetes

diumenge, 4 de juliol del 2010

Sumant

Últimament en els entrenament feia pocs quilòmetres setmanals , després de la Marató de Bcn vaig anar baixant el número de quilòmetres .

Ara que no tinc cap cursa prevista fins el setembre , em dedicaré a sumar quilòmetres durant l´estiu .

Aquesta setmana ja he començat , he fet 75 quilòmetres , 31 d´ells per muntanya , que fer una mica de muntanya també m´anirà be per agafar mes força a les cames , i també per canviar una mica el xip . Ja que els dies que surto per muntanya vaig acompanyat , el dilluns vaig sortir amb en Pep Carreras 13,62 kms , i diumenge amb en Joan Serra i en Lluis Abio 17,61 kms .

No he fet cap dia de series , de moment no tinc intenció de fer-ne , ara em trobo molt còmode rodant així , per sensacions . També he de dir que disfruto molt ara corrent , sense cap pla d´entrenament .

Per setembre ja començaré a fota-li canya .

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada