Etiquetes

diumenge, 28 d’octubre del 2012

Un tast


Dissabte un altre cursa de 10 quilòmetres , he estat a punt de no anar-hi , ja que aquesta setmana no he sortit a entrenar , només vaig sortir un dia a fer 30 minuts molt suaus , degut a que la mare ha esta ingressada al hospital i he estat amb ella .
Fins al dia abans de la cursa vaig posar-me en contacte amb un parell d´amics a veure si volien el meu dorsal , però no els anava be , i al final vaig decidir anar-hi .
El Tast de la Mitja un cursa de desnivell favorable ja que comença a la Garriga i acaba a Granollers .

Escalfo 5 quilòmetres i em poso a la sortida , allà em trobo en Rafa un amic que feia molt que no el veia , m´alegro molt quant el veig .
Sortida el primer quilometre un pel ràpid per el meu estat de forma a 3"57 però ja regulo el ritme a partir d´aquí i passo el quilòmetre 5 amb 20"57 vaig mantenint el ritme , que prou feina tinc , i els dos últims quilòmetres augmento el ritme progressivament  i la cursa acaba en una pista d´atletisme que la faig ràpid i acabo fent un temps de 41"43

Content de com estic evolucionant , a la cursa de la Mercè vaig fer 45"19 al Mediterrani 43"36 i el Tast 41"43 , vaig agafant ritme , les molèsties de la entesitis bilateral encara hi son però em deixen córrer   .

2 comentaris:

  1. Ja ho veus, nano...toca acostumar-se a córrer amb molèsties. Bona progressió!!!
    Ànims!!!

    ResponElimina
  2. Si Sebas ! de vegades en pregunto si algun dia podré córrer sense molèsties , com abans . Gràcies per els ànims .

    ResponElimina