Etiquetes

diumenge, 21 d’octubre del 2012

Els 10 de la Marató del mediterrani

En Pep , un amic meu es va inscriure a la Mitja , i no hi ha pogut anar , m´ha cedit el dorsal a mi i jo he aprofitat per fer un bon entreno . He fet la cursa de 10 quilòmetres ja que el meu estat de forma no està per fer una mitja .
He arribat amb un temps just i en prou feines he pogut escalfar .i vaig cap al calaix de sortida , em toca sortir al primer calaix .
Un cop en marxa trobo que els primers quilòmetres em costen , per sort no plou però hi ha bastants bassals .
Quant arribo al quilòmetre cinc agafo un ampolla d´aigua del avituallament i a partir d´aquí em trobo còmode fins i tot un pel sobrat , he mantingut el ritme , no he vingut a deixar-me la pell he vingut a fer un bon entreno , així que vaig fent , tot i que feia un vent bastant fort .
A falta de poc d´arribar al quilòmetre nou hi ha un pont que travessa l´autopista , es un pont de pujada i baixada , doncs la pujada m´ha costat molt hi això que es curta , es cert que he perdut molt el meu millor estat de forma , però just ahir a la tarda vaig fer 55 quilòmetres de bici , amb alguna cosa s´havia de notar .
Entro a meta amb un crono de 43"35 , a 4"21 el quilòmetre de mitja .
Content en general ja per l´entrenament i per les molèsties del isquio , no m´ha molestat gaire , no està del tot curat però va millorant , que per cert l´últim diagnostic es que tinc " Entesitis Bilateral " 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada