Etiquetes

divendres, 30 de novembre del 2012

Darrerament m´he fet unes infiltracions i ha millorat una mica les molèsties del isquio el que m´ha permès poder fer entrenaments amb intensitat amb poca molèstia .
Aquest diumenge  estava disposat a fer una mitja , la mitja de Mataró , ahir dijous surto a fer un  entreno tranquil i em torço em turmell , pero no acaba aqui la cosa aquest turmell fa tres setmanes me el vaig torçar i em vaig fer un esquinç petit , però ahir al tornar-hi vaig notar molt de mal , em vaig assentar al terra , amb les mans al cap i pensant que no m´ensortiré .
Després de caminar 3kms fins arribar a casa , em vaig ficar gel vaig prendre un antiinflamatori , però em feia molt de mal i vaig decidir anar a urgències , em van fer una radiografia i em van confirmar que no hi ha trencament .
Em van fer un envetant-ge i descans durant una setmana .

2 comentaris:

  1. Jo el 18 de febrer de l'any 2011 treballant vaig fer-me un esguinç de pebrots.
    Vaig aguantar el dolor malgrat no poder-me gairebé calçar les bambes.
    Vaig seguir treballant per mantenir la feina i a principis de març vaig anar a fer la marató de Bcna.
    Vaig estar-hi 4h i 57minuts amb el peu com una bota però pels meus santissims collons vaig acabar.
    No la oblidaré mai.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Buff .. Quin patiment , espero està recuperat aviat i poder entrenar per la Marató de Sevilla.

      Elimina