Etiquetes

diumenge, 21 d’abril del 2013

Cursa dels Bombers 2013


Una vegada mes torno a la cursa del Bombers de Barcelona .

Aquest any amb poc entrenament i una mica pujat de pes no he pogut fer un gran crono però si que he gaudit del gran ambient de la cursa .
Gent molt gent ,  potser massa per mi però també ho tenen ben organitzat. Arribo a la cursa i vaig amb l´Enric ( Un amic ) ens posem al calaix de sortida i a esperar el tret , abans però fem un minut de silenci en memòria a les víctimes de Boston .
Un cop sortim vaig mantinguen un ritme constant agafo el paral·lel que es de pujada i segueixo al mateix ritme però ja el tram final tinc que baixar el ritme , ja em noto cansat i tot just estic al quilòmetre 3 , vigilant als giros  ja que cada cantonada la gent s´apilona molt arribo al avituallament agafo aigua com puc . Passo el quilometre 5 amb 22"11 vaig intentant mantenir el ritme i el tram final es de baixada em permet anar una mica mes ràpid i entro a meta amb 41"50.
Em noto mes be de la lesió dels isquios i provaré de fer mes entrenaments a ritmes mes alts i a veure si de mica en mica recupero la forma.

5 comentaris:

  1. Bones notícies! Ja tocaven, Joan! A veure si continuen!

    ResponElimina
  2. Això ja és per tenir-ho en compte. Ara,no forcis....i ENDAVANT!!!
    Enhorabona!

    ResponElimina
  3. Si ! A veure si vaig progressant i de cara a novembre pensarem en València.

    ResponElimina
  4. un saludo amigos ,teneis un gran blog.gracias por el comentario,ya tengo el honor de conoceros por eso me he hecho seguidor de vuestra pagina,os espero en la mia ...!!! una abraçada.

    ResponElimina