Etiquetes

dilluns, 14 de gener del 2013

Mitja de Sitges

Feia mes de un any que no feia mitja , he anat a provar-me a Sitges, i  he anat amb un parell d´amics .
El que fa la cursa , m`agradat molt l´ambient del poble que està animant , la mitja passa per carrers cèntrics del poble que es ha on hi ha mes gent animant .
Jo he sortit a un ritme tranquil fins que m´atrapen les llebres de 1h30 , i les segueixo amb comoditat , però a partir del quilòmetre 13 els isquiotibials em comencen a fer mal i perdo les llebres de mica en mica , tot i que de pulsacions vaig be , a unes 150 , però els isquios con mes quilòmetres passen mes mal em fa i mes llargs s´em fan .
Amb moltes ganes d´acabar arribo a meta amb 1h33"34











Ja es veu amb la cara que no arribo cansat físicament .

Per la resta de la temporada em dedicaré a fer curses de 10 Qms



4 comentaris:

  1. Això dels isquios, ja hjo sabem, és de mal curar.
    Ànims!!!

    ResponElimina
  2. Quina putada no poder buidar-se, acabar amb la sensació de que no ho has pogut donar tot...
    A veure si les curses de 10Km les pots anar corrent a tope, i més endavant ja poder augmentar la distància fins als 21Km.
    Jo correré la mitja de Granollers després de més de 10 mesos de fer la Marató de Barcelona, a veure què tal surt...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs si Guillem , ja aniré fent curses de 10 kms , i si estic be faré la mitja de Calella que es el 4 d´abril.
      Que et vagi molt be a Granollers !

      Elimina