Etiquetes

dimarts, 29 de març del 2011

Montornès





Aquest diumenge he anat a fer els 5 de Montornès .

Doncs be a Montornès es conegut com a la Mitja de Montornès , però també s´hi fa una cursa de 5 kms conjuntament amb els de la Mitja .
He de dir que encara que la venguin com a 5 kms son mes de 5 ja que q
uant estava fent la cursa vaig passar per el km 5 i quedava un bon tram per arribar a meta , el Garmin m´ha marcat 5´62kms.
Abans de la sortida em poso a escalfar una estona i anuncien per megafonia que els que fem la cursa de 5 kms em de sortir al darrera dels que fan la Mitja , no em poso al darrera del tot , em poso cap al mig però encara no ho vaig fer prou be , ja que a la sortida has d´avançar molta gent mes lenta que tu , hi això fa que has de anar fent ziga-zagues , i canvis de ritme per avançar ,
Mirant les classificacions , els 3 primers classificats son del Club de Montornès i van sortir a primera línia , ja que el temps real i el temps net es el mateix .
Passo el primer km amb 3´34 , massa ràpid , jo em pensava que el faria lent al tindre tanta gent a davant , el segon km be un mica de pujada i el passo a 3´51 , m´avança un noi del Corredors.cat , em poso a darrera seu i intentar anar al seu ritme . Km 3 a 3´46 , km 4 a 3´40 , km5 a 3´24 i els 662 metres final amb 2min19 seg.
En acabat vaig a recollir els obsequis que regalen i els deixo al cotxe , em canvio i vaig a menjar un plat de pasta que donava la organització .
Desprès vaig a veure com arriben els primers classificats de la Mitja .

També quedo sorprès quant veig que entra amb 1h08 en Benito Ojeda amb 45 anys !!
Espero ha que arribi en Marc Roig 1h13 , no es el temps que s´esperava , el vaig a saludar
parlem una estona . Arriben els companys del club , que han fet la mitja , tots 3 han fet marca !!
Felicitats !! i cap a casa .

La propera cursa que aniré serà la dels Bombers amb l´ objectiu de baixar de 40 min sense intenció d´anar a buscar marca , tot i ser un recorregut favorable per fer-la .

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada