Etiquetes

dimecres, 13 de maig del 2015

TERRA DE REMENCES


Una setmana abans del meu repte de la temporada faig la Terra de Remences , una cicloturista molt coneguda
Hi ha dos recorreguts el curt de 95 kms i el llarg de 175 , jo he fet el curt que vaig just de bici.

Es la meva segona cicloturista de la meva vida i la veritat es que m´he trobat molt be  tot i tenir 2000 metres de desnivell es una marxa ràpida la sortida es molt plana i anava a mes de 40 kms/h còmode , tot i que no les tenia totes ja que creia que sortia massa fort per el meu estat de forma , però vaig aguantant , un cop arribo als ports de muntanya els pujo a ritme constant però no massa fort i faig les baixades a molta velocitat , els ultims 15 kms son amb  poc desnivell i els faig a una velocitat alta fins arribar a meta.
Acabo fent els 95 kms a una mitja de 32,29 kms/h   jo soc el primer sorprès  amb un crono de 2h56"30 , em dona confiança de cara l´ironman 70.3 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada