Etiquetes

dilluns, 27 de maig del 2013

Canet Race 5k


Ara estic entrenant  per  la cursa de Pineda per baixar dels 40 minuts , que ja fa molt que no ho faig per lesió i per baixa forma , i ara ja porto un temps que estic fent entrenament bastant bons amb series de mil a 3"30 i dos mil a 3"40 . També aprofito per fer curses de cinc quilòmetres per agafar una mica mes de velocitat i aquesta setmana he anat a la Canet Race  , que aquest any han incorporat una cursa de cinc quilòmetres . De fet la Canet Race no es la mes indicada per córrer ràpid ja que te  pujades i molts giros de carrers , però com que ho tenia vora de casa ho he aprofitat.
Arribo a Canet amb antelació a buscar el dorsal miro quin dorsal em toca i el vaig a buscar , la sorpresa es que no el tenien , jo tenia el dorsal 625 i només havien fet 624 dorsals ( Una errada de la organització ) em donen un altre dorsal amb un altre numero i llestos .
Vaig a fer l´escalfament amb els companys del club ( Els de la foto ) per escalfar fem el recorregut de la cursa així fem un reconeixement .
Un cop fet comencem  la cursa i el primer quilòmetre es de pujada i em surt lent , en pujades soc pèssim , però vaig intentant de fer una cursa reservant ja que si m´ho deixo tot a les pujades després no tiro , en una baixada forta mes aviat haig d´anar frenant , per por de fotrem de lloros , a partir d´aquí ja començo  agafar ritme constant tot i que hi ha constantment els giros per canvis de carrer ,
arribant a meta un ha un carrer tot recte i acabo l´Ãºltim quilometre a 3"30 .
Un cop passada la meta miro el temps del meu Garmin i em posa 20"07 , el primer que penso es quina merda de temps que he fet , tot seguit veig que he arribat el vuitè de la general i segon de la categoria , a la espera dels resultats , un cop els pengen , tinc un altre sorpresa , no surto a les classificacions .
Be no he fet una gran cursa però m´ha servit com un bon entrenament , i un altre cosa durant tota la cursa no he retallat per cap vorera cosa que no pot dir tothom en aquesta cursa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada