Etiquetes

divendres, 5 de juny del 2015

Cursa del Dir Guardia Urbana

Just dues setmanes després del ironman 70.3 faig una cursa de 10 quilòmetres , no les tinc totes ja que m´he tornat molt lent , a mes la primera setmana després del triatló le dedicat mes a descansar .

Si que també es cert que la cursa del Dir es de baixada encara que sigui lleugera baixada , el cas es que m´hi he posat .
Em poso ha escalfar una mica no massa i em poso al calaix , ja anava tot suat , feia molta calor .
Donen la sortida faig el primer km massa ràpid , poc habitual amb mi amb surt a 3,38, el meu objectiu era intentar baixar dels 40 minuts , regulo el ritme i passo el km 5 amb 19"43 , intento aguantar el ritme però m´anadono que vaig còmode aquest ritme però mes impossible anar mes ràpid , acabo fent els altres 5 kms amb 20:00 i entro a meta amb 39"43.
Acabo molt molt content.
Ara vull seguir fent curses de 10 kms per anar agafant ritme , i perquè no poder fer MMP

2 comentaris:

  1. Marca més que decent després del tute de fa 2 setmanes!

    Objectiu 10Km ara?? Així no caldrà fer tants quilómetres com quan preparaves el mig ironman, i de passada pots guanyar més velocitat!
    Segur que ens hi trobem en alguna!

    ResponElimina
  2. Cert Guillem , preparar un triatló comporta moltes hores d´entrenament , ara es hora de baixar el llistó i estar mes per la familia.

    ResponElimina