Etiquetes

dilluns, 3 de juny del 2013

Per l´Esclerosi

 
Una cursa mes a caigut aquest diumenge , aquesta a mes es benefica , córrer i mulla´t per l´esclerosi .

S´ha fet al circuit de Catalunya , hi havia dues curses , primer la de 10 quilòmetres i després la de 5 .
Jo he fet la de 5 , tot i que l´hora que corríem no es gaire habitual , a les 11:00 del migdia , ja anàvem ben calents ja , el sol tocava fort .
I he anat amb l´Enric , el company d´esport que sortim sovint amb bici i fem curses .

Un cop fet l´escalfament ja ens posem suats a la línia de sortida , que sortim en baixada , ja m´agrada .  Tret de sortida i la gent surt molt ràpida jo quedo parat , em passa molta gent i jo faig el primer quilòmetre en 3"32 ,( primers 200 metres en baixada ) al final de la recta ja ens anem posant tots a lloc que ens pertoca , jo ja no recordava les llargues pujades que tenia el  circuit , s´ha m´ha fet molt llarg i dur , potser perquè anava junt amb dos corredors mes i cap dels tres ens voliem deixar guanyar , tot  i que anàvem molt igualats , però quant arriba la recta final faig un canvi de ritme i els deixo a tots dos enrere , fins i tot veig un corredor a uns 200 metres mes endavant i vaig a per ell , i l´avanço .
Entro a meta amb un crono de 19:41 i arribo el 9 de la general.
Aquesta vegada si que surto a les classificacions

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada