Etiquetes

dilluns, 10 de juny del 2013

Cursa de Pineda 2013

 
Avui ho comentava amb un company del club , em dona la sensació de que per els entrenaments que fem , tindríem que fer mes bon temps a la cursa . Jo no es que estigui descontent , mes aviat al contrari , he aconseguit el meu objectiu , que era baixar dels 40 minuts , he fet 39"30 , però sembla que fent els rodatges a 4"20 i les series de mil a 3"30 i una mica mes rapides els dies mes inspirats tindria que córrer mes ràpid.
En el cas del company potser es mes greu ja que ell fa les series de mil a 3"10 i acabat fent 38"46.

El que fa la cursa l´ambient previ es excel·lent ja que coneixo a moltíssima gent  i tant abans de començar com durant la cursa i al acabar sempre tinc algú conegut al costat .

Faig la sortida ràpida i em surt el primers dos quilometres rapidets a 3"44 i 3"48 però a partir d´aquí en comencen a fer mal els tibials , ja m´ha passat altres vegades , i a partir d´aquí el cap només està per els tibials , passo el quilometre 5 amb 19"32 , però el cos em fa un baixón important , al cap d´un quilòmetre m´atrapa un l´Albert de Calella i anem junts una estona , cap al km 7 el mal dels tibials s´en va , i em recupero de forces després  i deixo l´Albert enrere , vaig augmentant el ritme lleugerament fins arribar a meta .
                                 Els primers 5 amb 19"32 i la resta amb 19"58
Com deia content per el resultat però sempre amb aquell pensament de que ho podia haver fet millor.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada