Etiquetes

dissabte, 18 de febrer del 2012

Puc còrrer a un ritme una mica per sota de 5 minuts el km entre 8 i 10 kms quant arribo aquesta distància em fan mal els isquios .
Home jo ja estic content de poder còrrer a un ritme alegre , però veig que trigaré molt encara a poder fer-ho .
Que passa si faig mes quilòmetres a bon ritme ? no em lesionaré ja que el que passa es que s´inflamen  i això es el que em fa mal , el que passa que tinc que estar uns dies de descans per tornar a còrrer .
M´he visitat amb diferents metges m´he fet ecografies ressonàncies , he fet rehabilitació , i fisioterapeutes , i resulta que tinc el SINDORME PIRAMIDAL.
Resulta que el piramidal està contracturat i estreny el nervi ciàtic cosa que fa mal als isquios .
Em diuen que això s´arrecla estirant , cosa que estic fent amb molta consciencia  ,
també parlant amb gent que ho ha patit m´han recomanat que em compri el " Grid "
Es un rodillo que s´està posant de moda i et fas massatges amb això .
Total que el vaig comprar i ara a mes de estar molta estona estirant , cada dia em dedico a fer treballs amb el xurro aquest.  

2 comentaris:

  1. Paciència i insistència. Planteja't que la baixa serà llarga. No passis de set quilòmetres, no busquis el punt límit, encara. Reforça musculatura i estira.
    I paciència...

    ResponElimina
  2. Almenys ja tens un diagnòstic, no? I unes pautes a seguir per millorar.

    Com diu el Sebas, paciència, poc a poc, i bona lletra! I molts ànims!

    ResponElimina