Etiquetes

dilluns, 13 de maig del 2013

Cursa de Palafolls

Una vegada mes i ja en son tres torno a la cursa de Palafolls , la cursa es molt popular ja que es córrer sense xip i sempre es fa el mateix recorregut en el que es un 80% de terra que es fa per les afores del poble per els voltants de les vinyes i masies . Però no perquè sigui tant popular vol dir que no hi hagi nivell ja que tinc amics i coneguts que la feien i tenen unes marques en ruta molt bones , de menys 1h15 en mitja i per sota de 2h40 en Marató .
Jo l´any passat no la vaig fer ja que estava parat per lesió i aquest any hi he tornat , tot i que el dissabte estava amb gastroenteritis .
Tot i que em pensava que estava recuperat de forces , vaig notar que a les pujades em costaven molt , perdia molt de gas , potser es que les tindria que entrenar mes , no ho se , tot i així he fet un crono de 38"34 , força content tinguen en compte que fa dos anys vaig fer 38"13.
Ara l´objectiu es baixar dels 40 minuts a la cursa de Pineda , es el 9 de juny , tot i que no es el millor temps per buscar una bona marca degut a la calor , però la cursa es totalment plana .

2 comentaris:

  1. Hola Joan!!! A Palafolls quants quilòmetres eren? A 20" de fa dos anys vol dir que ja ho tens a l'abast de la mà. Ànims!!!

    ResponElimina
  2. Sebas ! Eren 9 quilòmetres . M´ha passat per alt posar-ho .

    ResponElimina