Etiquetes

diumenge, 18 de setembre del 2011

Res de Mercè

Avui tocava anar a fer la cura de la Mercè , he sortit amb el Josep , l´Enric i en Guillermo cap a Barcelona , anem cap al pavelló a buscar el dorsal i resulta que els dorsals els repartien fins a les 8:30 i nosaltres em arribat a les 8:35 i no ens l´han volgut donar , ja ho tenien tot recollit .

Ja els i hem dit que veniem de fora de Barcelona i que només passen 5 minuts , però anaven fent que no amb el cap i han marxat , ens han deixat amb la paraula a la boca . Ni samarreta ni bossa del corredor ni dorsal , res de res , llavors el primer que em pensat ha sigut que ens podriem posar a la cua de sortida però al últim calaix , però al final em decidit no fer-la , ja que dona la sensació de que estiguis fent un delicte , córrer sense dorsal , i no et donarien i aigua .
Em agafat el cotxe i em anat a Calella a entrenar , he fet 10 quilometrets i en acabat un bany al mar i una cola al xiringuito .
Que hi farem , un altre dia ja sortiré mes aviat a l´hora de buscar el dorsal , es la primera vegada que em passa .

2 comentaris:

  1. Lamentable! És la paraula que em surt... Què els hi costava donar el dorsal si encara eren allà? Si hi hagués hagut una cua de gent o si ja fossin a la porta, encara té un pase, però si estaven recollint...
    A vegades hi ha gent que no sap, o no vol posar-se al lloc dels altres. M'agradaria veure a aquesta gent en una altra situació on fossin ells els perjudicats...
    Bé, a seguir entrenant i a esperar la propera cursa! Ànims!!

    ResponElimina
  2. carai¡¡¡ joanet, quina aventura, en la cursa dels massos del 2007 també en va passar el mateix, és veu que això de entregar el dorsal fora de temps és un gran esforç¡¡ i realment tot això és una vergonya lamentable, però jo vaig decidir correr sense dorsal i al final de la cursa vaig tenir que engegar a pastar fang a més d´un pel coll del dorsal, apa ens veiem

    ResponElimina