Etiquetes

divendres, 8 d’abril del 2011

Cursa + Marató


Aquest diumenge faig la cursa dels Bombers per tercera vegada , cada vegada que hi he anat hi ha mes gent , però es pot còrrer bastant ve .
Aquesta cursa no tinc cap objectiu , evidentment sortiré a ritme fort però des de que he fet la Marató de barcelona que no he fet series , només vaig fer series un dia , a la setmana de Montornès . Parlant de Marató , la setmana vinent , vaig a còrrer la Marató de Madrid , que tampoc he preparat , no he fet cap tirada llarga , la mes llarga ha sigut de 14 kms , i de series com ja he dit no n´he fet .
Objectiu a la Marató ? sortir a fer-la a disfrutar del ambient i llestos , i que las cames marquin el ritme , ja m´han avisat que es una marató dura amb pujades hi que també costa mes per que està a mes alçada .
Així que tindré dues setmanes ocupades , a mes faré una marató una setmana desprès de una cursa de 10 kms cosa que no havia fet mai .

3 comentaris:

  1. Doncs noi, quin paper més complicat...!! Ja cal que corris amb el cap molt fred i sense passar-te de revolucions...T'asseguro que el MAPOMA es molt dur i ai a més enxampes un matí de calor... Ja m'ho explicaràs...!!

    ResponElimina
  2. ei joan, doncs bona sort pel diumenge i també per la marato MAPOMA, ara toca disfrutar del plaer del running. bona sort i disfruta..
    per cert a veure quant et torno la peli del kilian¡¡¡¡

    JP

    ResponElimina
  3. Carles : Doncs si , com que mes igual la marca que faci si estic cansat afluixo el ritme , també pots ser que em deixi portar per l´ambient i surti massa ràpid , cosa que hauré de controlar . Ja t´ho explicaré.

    Joan : Intant que si a disfrutar , jo la marca ja la vaig fer a Bcn. En quant al dvd un dia quedem per fer un cafè i me el tornes jeje.. ;-)

    ResponElimina