Etiquetes

dimecres, 19 de gener del 2011

Entrenament



Entrenant la marató , faré un programa d´entrenament de 8 setmanes fet per l´entrenador del club , he superat la primera setmana amb nota alta , ja que m´he trobat molt be , fins i tot he fet les series a ritmes mes alts dels que em tocaven , i en algunes recuperan menys temps entre serie i serie . La primera setmana ha sigut de 86 kms , la gran ventatge es que hi ha un company del club que busca la mateixa marca que jo , i em va molt be per fer els rodatges i les tirades llargues , tot i que ell sempre em comenta “ Tu vals per 2h55 a la marató “ jo sempre li contesto que amb 2h59 ja en tinc prou .

L´altre es que a les series encara que no vagi al ritme del la resta dels companys , ja que n´hi ha de mes ràpids i mes lents , es que com que tots fem les series a les pistes , sempre t´animen quant corres a tota llet , i de la mateixa manera , quant jo estic recuperant també animo als companys , cosa que s´ agraeix molt.

Ara només queda seguir entrenant i el dia 6 de Març a buscar aquest sub: 3h

6 comentaris:

  1. Ostres noi..!! Quin objectiu..!! Entrena fort però amb seny que els ritmes que portes son forts... Endavant..!!

    ResponElimina
  2. Gràcies Oscar , de moment va viento en popa !

    Carles : Es un molt bon objectiu , però tens raó s´ha d´entrenar amb seny , ja que hi ha una carrega de kms important .

    ResponElimina
  3. Muchos animos amigo! El reto es importante, pero ya sabes que tienes la marca en tus piernas (ese 1.23 en mataró es definitivo!). A tope!

    ResponElimina
  4. Hola Rafa , si esta marca en media me da confianza .

    ResponElimina
  5. ei joan, veig que no pares¡¡¡¡ suma i suma tot suma, la marató t´espera¡¡
    a veure quant et puc tornar el pendrike¡¡¡
    una abraçada runningman

    ResponElimina