Etiquetes

dimecres, 4 d’agost del 2010



Entrenament de qualitat amb un home de molta qualitat personal .

Avui al matí m´he desplaçat fins Arenys per fer un rodatge amb el meu amic Rafa .http://rafarunning.blogspot.com/
Em sortit tranquils baixant fins al passeig de mar i em fet els primers 6 kms a ritme còmode , entre 4"50 i 4"55 , anàvem parlant tota l´estona , que si curses , que si entrenaments , nutrició .
Total que em tocat tots els temes , a partir del km 6 ja he pujat el nivell i ens em posat a ritme de 4 , aquí em callat del tot jeje.. fins al km nou , aqui m´ha fet suar , com tira el paio , del km 9 fins al 11 anem tranquilets per recuperar-nos una mica .
Després un km a tope m´ha sortit a 3"25 , bevem aigua d´una font i seguim trotant fins a casa seva .

Després m´ha convidat a fer un bany a la piscina de casa seva que ens a anat de puta mare , li estic molt agraït , no hi contava amb el bany .
Ha sigut un dia que m´ho he passat molt be , no em faria res repetir-ho jeje..

1 comentari: