Etiquetes

diumenge, 6 de juny del 2010

Cursa de Pineda 2010




Avui fa dos anys que em vaig estrenar amb cursa , i va ser aquesta , vaig fer una marca de 45"42
jo estava contentíssim , a l´any passat vaig fer 44´29 , i aquest any seguint amb la progressió he fet 39"45 , tot i que no he pogut fer marca personal ja estic content , he pogut baixar de 40 minuts el un deu mil per segona vegada .
La intenció era de poder baixar de 39 minuts , ho deixarem per un altre . Se que encara no he tocat sostre en curses de 10 kms , per això em prepararé alguna altre cursa de 10 kms de cara al hivern .
En quant la prèvia de la cursa , m´ha vingut a buscar en Guillermo , ens trobem a l´Enric al aparcament , hi ells van a buscar el dorsal , jo ja el portava de casa , el vaig anar a buscar ahir , mentrestant vaig a buscar en Rafa i l´Oscar , en Rafa i jo ens anem a escalfar , uns 20 minuts , uns estiraments i cap a la sortida .
Comença la cursa , i vaig amb en Rafa uns 4 kms , al km 5 m´atrapa en Jordi Heras ,
quin paio entrena poc i còrrer molt , es la llei del ( minimo esfuerzo maximo rendimiento )
però es queda darrera meu .
A partir del km 6´5 es al costat del mar amb vent de cara , allà m´atrapa un del club de Calella , anem junts fins a la meta .

En acabar , a recollir els obsequis , espero a en Guillermo i l´Enric , i ens fotem la butifarra .

Aquí deixo el pas per km:

km.1 km2 km3 km4 km5 km6 km7 km8 km9 km10
3"51 - 3"58 - 3" 45 - 4"05 - 4"01 - 4"06 - 4"01 - 4"05 - 4" 01 - 3" 47 = 3"45

He arribat en la posició 144 de 1206 finalitzats .

3 comentaris:

  1. Buena carrera Joan. Esos dos km finales son muy buenos!! Supiste sufrir para bajar de 40´. Este año había más giros, y creo que entre eso, el viento y la humedad ha hecho estragos entre la mayoría de la gente....bueno menos a Hellboy..jejeje

    ResponElimina
  2. Pues te doy la razón Rafa , entre giros la humedad nos ha afectado , bueno menos al que no entrena , 39´52 y el primo del que no entrena , que tampoco entrena 37"48 , Hellboy a parte jeje..

    ResponElimina