Etiquetes

dissabte, 22 de maig del 2010

Sant LLop




Sortida amb btt , aquesta setmana no em fet puades fortes , ja m´ha anat be ja qque porto una setmana bastant carregada de running , ahir mateix , al vespre vaig fer 1h10 a 4´19 em va sortir una distancia de 16,200 kms , amb merit ja que feia vent . S´acosta la cursa de Pineda i tinc la intenció de fer marca personal.

He quedat amb l´Enric , em pujat per les escombraries de Calella fins a tres termes , em agafat el camí vell , el que hi ha la font dels ocells





Desde allà em agafat el camí que va a Hortsvinyà i em trencat cap a Sant Llop , em fet una paradeta per recarregar piles.


Després ja em tirat avall cap a Tordera , es un que encara no havíem fet mai.
Aquí tenim l´Enric assenyalant en camí equivocat ( com sempre ) jejeje..



Em arribat a Tordera , em anat per la vora del riu un tram , i fins a Palafolls , allà s´hi queda l´Enric i jo vaig fins al passeig de mar de Malgrat i cap a casa xino xano.

2 comentaris:

  1. Bonita salida!! Ese perfil guapo guapo...
    Venga que quedan quince días para Pineda!!! Ah, y el domingo nos vemos a la salida..¿no?

    ResponElimina
  2. Hola Joan, muchas gracias por sacarme un poco de dudas en cuanto a las series, seguiré tus consejos junto con los otros que me han dado y así lo llevaré hasta dentro de unos meses. Lo dicho, muchas gracias y hasta pronto. Muy buenos entrenos los tuyos también. Un abrazo muy fuerte.

    ResponElimina